Доставка з Китаю морем є основним методом доставки для глобального експорту та імпорту товарів з Китаю в Україну. Низькі ціни, великі об’єми, варіанти FCL або LCL, всі ці переваги роблять доставку морем основним вибором для більшості клієнтів.
Коли заходить мова про доставку з Китаю – ми пропонуємо користуватись послугами нашої компанії PVL Group, яка більше ніж 10 років пишається якістю та швидкістю доставок з Китаю в Україну морським шляхом, доставляючи товари для малих та середніх компаній в Україні.
Оскільки ми є високопоставленим китайським вантажним агентом, ми хотіли б поділитися нашими знаннями та досвідом і сподіватися, що вся інформація, наведена нижче, допоможе вам покращити управління ланцюгами поставок вантажів в Україну.
Торгові умови – EXW / FOB / CIF / DAPЦе чотири загальні умови торгівлі (наприклад, інкотермс) при купівлі в Китаї. Ціна продукту завжди вказується відповідно до Інкотермс. Ці умови визначають порядок оплати постачальнику та доставці товару. Детальніше про ці умови можна ознайомитись на сторінці Інкотермс 2010.
Якщо ви новачок у імпорті та не знайшли підходящий агент пересилання, то краще вибрати інкотермс, який доставить вантаж максимально швидко, оскільки ви не впевнені, що зможете справитися з іншими питаннями, які можуть з’являтися в процесі.
Але оскільки у вас є можливість замовити послуги PVL Group, ми пропонуємо вам вибрати EXW або FOB, а також допоможемо вам керувати транспортом у ваш порт або у вашому місті в Україні.
Страхування вантажівМорське страхування дуже дешеве, приблизне US $ 50 – US $ 100 на основі вартості накладної.
Немає причин не застрахувати ваш вантаж за невеликі гроші. Страховка покриватиме збитки від транспортування, але, будь ласка, зверніть увагу, що вона не враховує масштаб і якісний рівень можливих проблем.
Розміри контейнерівТип контейнера – 20’GP / 40’GP / 40’HQ
Ці три типи є найбільш поширеними для транспортування контейнерів.
20’GP = 20’DV = 20FT = 20 ‘= 20 футів загального призначення
40’GP = 40’DV = 40FT = 40 ‘= 40 футів загального призначення
40’HC = 40’HQ = 40 футів у висоту
* Загальне призначення зазвичай означає сухий контейнер (DC). Іноді, якщо флюідние вантажі упаковуються в гнучкий контейнерний мішок, він може також поставлятися стандартним DC.
Детально всі типи контейнерів описані і показані на сторінці – Розміри контейнерів.
Пропозиція PVL GroupВи можете купити тільки ту кількість товарів в Китаї, яке вам потрібно, і забути про те, скільки місця вони займуть. Але іноді це може коштувати додатково $ 1000 за додатковий контейнер. Але замовляти окремий контейнер в більшості випадків не обов’язково.
Вам краще запросити розрахунок вартості доставки з Китаю в Україну морем на основі кількості, яке ви хочете привезти, і нехай продавець також повідомить дані про вагу / обсязі.
Якщо це менше 15 куб. м, всі в порядку, продовжуйте, це буде розцінена як Збірні вантажі.
Якщо це більше 15 куб. м, ви можете розглянути можливість покупки більше для завантаження в повний контейнер.
FCL – контейнерні перевезення, повне завантаження контейнера, що означає, що ваш вантаж завантажується в повний контейнер. Ви купуєте велику кількість, і вартість перевезення на одиницю буде менше.
LCL – Збірні вантажі, менше, ніж завантаження контейнера, що означає, що ваші товари та інші товари імпортерів об’єднуються разом з одного і того ж завантажувального порту в один і той же порт призначення. Ви купуєте необхідну кількість, відповідне для вашого цільового ринку.
Основні вантажні контейнерні порти Китаю
Морська доставка починається з порту і закінчується в порту, що означає, що стандартна швидкість доставки контейнера з Китаю в Україну – це порт-порт.
Серед 10 кращих портів світу більше половини знаходяться в Китаї, фактично 7 з 10. Ось основні з них:
1. Шанхай
Розташування: Шанхайський муніципалітет, Східне узбережжя
Веб-сайт: www.portshanghai.com.cn
Розташований на вершині дельти річки Янцзи, має найбільш економічно розвинені внутрішні райони в Китаї і може розширити свою дальність до внутрішніх провінцій через річкові порти вздовж водного шляху довжиною в тисячі миль.
Є незліченні фабрики сусідніх провінцій Цзянсу і Чжецзян.
2. Шеньчжень
Розташування: провінція Гуандун, Південне узбережжя
Веб-сайт: www.szport.net
Це ворота в Гонконг і дельту річки Чжуцзян, що робить його ще одним ключовим портом, оскільки він з’єднує південні внутрішні райони Китаю з миром.
Зона вільної торгівлі Qianhai-Shekou, яка охоплює всю територію західного порту, забезпечує більш ефективне митне оформлення і кращі торговельні зв’язки з зарубіжними ринками.
3. Нінбо-Чжоушань
Розташування: провінція Чжецзян, Східне узбережжя
Веб-сайт: www.nbport.com.cn
Нінбо продовжує благословлятися його чудовими внутрішніми районами і природними умовами, а Чжецзян – багатий регіон, який має повномасштабну обробну промисловість.
Дотримуючись зусиллям по створенню ефективної мережі інтермодальних перевезень, Нінбо поширив свою діяльність далі на внутрішні райони, в центральний і західний Китай, що призвело до збільшення обсягів ящиків в порту.
4. Гонконг
Розташування: Спеціальний адміністративний район Гонконг, Південне узбережжя
Веб-сайт: www.mardep.gov.hk
HK, як перевалочна гавань для вантажів, в основному орієнтованих на експорт і імпорт Китаю, забезпечує близько 340 послуг контейнерних лайнерів в тиждень, об’єднавши близько 470 пунктів призначення по всьому світу.
Він знаходиться на шляху в «центр міжнародних перевезень», який має основні компетенції в секторі морських послуг, включаючи управління судноплавством, брокерські послуги, лізинг і фінансування.
5. Гуанчжоу
Розташування: провінція Гуандун, Південне узбережжя
Веб-сайт: www.gzport.gov.cn
Розташований в дельті річки Чжуцзян, Гуанчжоу історично був ключовим центром торгівлі в Китаї. Він прагне перетворитися на справді міжнародний судноплавний вузол в рамках компоненту «Морський шовковий шлях».
Він надає додаткові варіанти портів для імпортерів, експортерів, сторонніх логістичних компаній і океанських перевізників, а також просуває район порту Наньша. Плата за портові і портові збори також скоротиться в 2018 році, щоб привернути більше лайнерів.
6. Циндао
Розташування: Провінція Шаньдун, Східне узбережжя
Веб-сайт: www.qingdaoport.net
Циндао є найважливішим портом на півночі Китаю і частиною життєво важливого портового клану Бохай, що обслуговує цей регіон. Він також сильно залежить від даних, автоматизації та електронної комерції відповідно до найбільшими світовими портами.
Це відправна точка для першого міжнародного вантажного поїзда Циндао-Центральна Азія в липні 2015 року, з можливістю зв’язку з країнами Казахстану, Узбекистану та інших стратегічних країн через Європу.
7. Тяньцзінь
Розташування: Тяньцзінь, Північне узбережжя
Веб-сайт: www.tianjinportdev.com
Тяньцзінь – один з найбільших і найбільш завантажених портів в Китаї, а другий – тільки порт Циндао в північному Китаї. Контейнерний бізнес порту залишався стабільним, розвиваються додаткові внутрішні та міжнародні маршрути.
Це прискорить розвиток свого контейнерного бізнесу, консолідує масштаб існуючих маршрутів, розробить нові міжнародні маршрути зі стабільним пропозицією і досліджує нові маршрути на ринки, що розвиваються.
8. Далянь
Розташування: Провінція Ляонін, Північне узбережжя
Веб-сайт: www.portdalian.com
Порт Далянь є самим північним вільним від льоду портом і є найбільшим портом в Північно-Східному Китаї, мають зв’язки з портами в більш ніж 160 країнах. Він також обслуговує морські порти в Східній Азії, Північній Азії і Тихоокеанському регіоні.
Він сподівається на майбутні вигоди від політики «Один пояс», «Один шлях» в Китаї, шляхом відкриття міжнародних контейнерних маршрутів та використання мультимодальних транспортних систем. Група також проводила агресивні маркетингові стратегії для підтримки порту.
9. Сямень
Розташування: провінція Фуцзянь, Південне узбережжя
веб